ForfatterBesked
Ashe

Ashe

Navn : Elizabeth Caledonia Ashe
Alder : 39 år
Kvinde Join date : 22/02/22
Antal indlæg : 401

Saved the score - Cassidy Empty
IndlægEmne: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeTirs Feb 22, 2022 10:42 pm

Ashe and her gang had found a nice score. Everything had gone smoothly, just as planned, when Overwatch showed up.

Overwatch, on her territory? Damn that Cassidy. How dared he! Sold her out he had!

She was shouting commands and the were fighting, trying to get the score out! They had crazy abilities, one of the smaller ones zapping around with some fancy tech!

Then she found herself in a bad position! No place to run, with too little time to take aim. That didn’t stop her from trying though! She wasn’t going down without a fight!
Tilbage til toppen Go down
Cassidy

Cassidy

Navn : Bart Montana
Alder : 37 år
Mand Join date : 22/02/22
Antal indlæg : 400

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 3:19 pm

Cassidy had been waiting on the sidelines, looking for his time to shine. And there it was. Ashe was in trouble. Well, that was what they wanted her to think, Cole knew there was no real danger. Selv med den viden, var det ubehageligt at se på. Det var en lettelse at kunne reagere. So he did!

Cassidy rullede ud af sit skjul og ind foran Ashe! I en hurtig bevægelse fik han skudt mod den agent, der havde trængt Ashe op i en krog og presset dem tilbage!

Hans hjerte hamrede, ikke af adrenalin fra kampen, men ... Ashe. Hun var lige bag ham. For første gang i årevis, havde de mulighed for at mødes som venner. Allierede. Det var underligt og mere skræmmende end han havde regnet med.
Ashe

Ashe

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 3:31 pm

Der kom lidt mere skud og kamp fra Overwatch, men snart måtte de trække sig tilbage! Og det gjorde de!

De andre var hurtigt over ved dem ”Ashe!”

Ashe så overrasket på manden der var kommet til hendes undsætning. Not a man she had seen before!

”Ashe, are you ok?” spurgte en af hendes folk.

”Aye” sagde hun uden at tage øjnene af Cassidy ”who are ya?” -_O
Cassidy

Cassidy

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 3:38 pm

Cassidy grite til Ashe. "Bart Montana at yer service" han lagde hovedet på skrå og lod blikket glide over hende. "Are ya alright, miss?"
Ashe

Ashe

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 3:40 pm

"At my service.." sagde Ashe med et hævet øjenbryn. Men manden havde lige sprunget foran en loaded gun og hjulpet hende ud af en farlig situation ".. aye. Do ya know who I am?" -.o spurgte hun, lidt mistroisk.
Cassidy

Cassidy

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 3:45 pm

Cassidy tog sin hat af og bukkede. "'course I do, famous leader of the Deadlock gang? Ain't nobody who don't know who ya are"
Ashe

Ashe

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 3:47 pm

"Hm" Ashe nikkede lidt, det gav mere mening. Hun gik hen ved siden af ham og så ham lidt an ".. that was quite a dangerous move ya made there"
Cassidy

Cassidy

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 3:53 pm

Cassidy klødede sig i nakken og rødmede svagt. "Wasn't much" sagde han med et skuldertræk
Ashe

Ashe

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 3:56 pm

"Could have killed ya" sagde Ashe uenigt og så ham lidt an ".. ya usually jump in front of bullets like that?"
Cassidy

Cassidy

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 4:01 pm

Cassidy trak lidt på skuldrene igen. "Depends" sagde han og skævede mod hende. "Could make a habit out of it, for ya"
Ashe

Ashe

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 4:01 pm

"Is that right?" spurgte Ashe lidt amused og så ham an ".. well, ya got skill with a gun."
Cassidy

Cassidy

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 4:08 pm

Cassidy grinte og nikkede. "Aye, and a I know a good leader when I see her"
Ashe

Ashe

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 4:10 pm

"Hm" Ashe smilede lidt "well yer a charmer, that's for sure" fnøs hun og skævede imod sine folk, før hun så tilbage mod ham "and yer lookin' for work?"
Cassidy

Cassidy

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 4:14 pm

Cassidy nikkede. "Aye, I am. Heard this was the place to go"
Ashe

Ashe

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 4:17 pm

"Well.. you made a good first impression" gav Ashe ham og nikkede "we'll run a backgroud check.. jump on board" hun nikkede mod.. whatever de kørte i som ikke lige var motorcykler.. fordi transportere big loot!
Cassidy

Cassidy

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 4:20 pm

Cassidy smilte stort og hoppede ombord. "Thank ya kindly, ya won't regret it"
Ashe

Ashe

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 4:22 pm

Ashe hoppede også op og nikkede "Hm, no let's hope not" s agde hun og så interesseret manden an, imens de begyndte at køre!
Cassidy

Cassidy

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 4:31 pm

Cassidy så mod hende og smilte lidt. "I sure won't"
Ashe

Ashe

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 4:38 pm

Ashe grinede lidt "good" sagde hun tilfreds
Cassidy

Cassidy

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 4:43 pm

Cassidy nikkede enigt. "So .. what was goin' on back there?"
Ashe

Ashe

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 4:44 pm

"Had a little run-in with Overwatch" sagde Ashe, utilfreds e.e
Cassidy

Cassidy

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 4:47 pm

Cassidy blinkede. "Overwatch?" han rynkede brynene. "Did here something about them bein' back in business ... wasn't sure I believed it"
Ashe

Ashe

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 4:49 pm

"No, me neither" sagde hun bittert...
Cassidy

Cassidy

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 4:52 pm

Cassidy rynkede brynene lidt. "Ya ain't a fan? Well ... after today, I don't blame ya"
Ashe

Ashe

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitimeOns Feb 23, 2022 4:54 pm

"Sure aren't" fnøs Ashe "the best stay off my territory... or they will regret it" e_e
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Saved the score - Cassidy   Saved the score - Cassidy Icon_minitime

Saved the score - Cassidy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Let's see what you can do - Cassidy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Overwatch Infiltration :: Overwatch Infiltration! :: Missioner-
Gå til: